Uncategorized

Ուսումնական առաջին շրջանի ամփոփում

Հաճախում-բացակայություն-բաց թողած պարապմունքների լրացում սահմանված կարգով.

Այս ուսումնական շրջանում ունեմ մոտավորապես 39 ժամ բացակայություն։

ՈՒսումնական բլոգի վարում. բաժիններ, յուրաքանչյուրում նյութերի առկայություն,

Ունեմ հետևյալ բաժինները`

 

ՈՒսումնական պարապմունքներին մասնակցություն սահմանված կարգով. ուշացումներ

Մասնակցել եմ սահմանված կարգով բոլոր ուսումնական պարապմունքներին, ուշացումներ չունեմ:
Մասնակցություն ուսումնական-հասարակական աշխատանքներին. Մասնակցություն հիգիենիկ միջվավայրի, գույքի խնամքի աշխատանքներին.

Օգնել եմ գույքի տեղափոխմանը։

Մասնակցություն դասարանում, դպրոցում, կրթահամալիրում կազմակերպված տոնի, ծեսի, ստուգատեսի.

Մասնակցել եմ կրթահամալիրի տոնին, մեդիաուրբաթներին։

Կրթահամալիրի ներքին կարգապահական կանոնների խախտում.

Չեմ կատարել ոչ մի խախտում, չեմ ստացել նկատողություն։

Անհատական ձեռքբերումները ուսումնական առաջին շրջանում.

Ուսումնական այս շրջանում ձեռք եմ բերել նոր ընկերներ, նոր հմտություններ և գիտելիքներ։

ՈՒսումնական յուրաքանչյուր դասընթացներից (այդ թվում՝ ընտրությամբ) իր առաջադիմության ինքնագնահատում.

  • Գրականություն — միջին
  • Հայոց լեզու — գերազանց
  • Մաթեմատիկա — գերազանց
  • Անգլերեն — լավ
  • Պատմություն — միջին
  • Իրավունք — միջին
  • Ֆիզկուլտուրա — գերազանց
  • Քաղաքականություն — միջին
  • Պար — լավ
  • Երգ — լավ
  • Ծրագրավորում (ընտրությամբ առարկա) — լավ
  • Էկոլոգիա — լավ

ՈՒսումնական շրջանի կազմակերպման վերաբերյալ իմ հարցադրումները, առաջարկությունները.

Ուսումնական շրջանի կազմակերպման վերաբերյալ առաջարկներ չունեմ։

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s